|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (07.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (16.07.2020)
Seznámit studenta s herními studiemi jako vědeckou disciplínou včetně relevantních metod výzkumu v této oblasti. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (19.09.2023)
Metody hodnocení:
10 % Vytvoření týmu, odevzdání výzkumného záměru 10 % Konzultace týmového projektu 40 % Prezentace výsledků výzkumu na studentské konferenci 40 % Odevzdání týmového výzkumného projektového článku (16,000 znaků, v souladu s Game Studies)
Místo a čas:
Kurz bude probíhat ve středu, začínáme 4. října 2023. 9:10 - 10:40 Místnost č. 348, Celetná 20 ** Podmínkou zápisu do předmětu je účast na první hodině. *** |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (06.10.2020)
BOGOST, IAN (2007). Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press. DONOVAN, TRISTAN (2010). Replay: the History of Video Games. Yellow Ant. EGENFELDT-NIELSEN, S., SMITH, J.H., TOSCA, S.P. (2008). Understanding Video Games: The Essential Introduction. Routledge. FERNÁNDEZ-VARA, CLARA (2014). Introduction to Game Analysis. Routledge. FROMME, J. & UNGER, A. (2012). Computer Games and New Media Cultures: A Handbook of Digital Games Studies. Springer. JAHN-SUDMANN, ANDREAS & STOCKMANN, RALF (Eds.) (2008). Computer Games as a Sociocultural Phenomenon. New York: Palgrave Macmillan. JUUL, JESPER (2005). Half-real: Video Games Between Real Rules and Fictional Worlds. Cambridge, MA: MIT Press. LANKOSKI, PETR & BJÖRK, STAFFAN (2015). Game Research Methods: An Overview. ETC Press. SCHRANK, B. (2014) Avant-garde Videogames: Playing with Technoculture. The MIT Press. MÄYRÄ, FRANS (2008). An Introduction to Game Studies. SAGE Publications. ŠISLER, V., RADDE-ANTWEILER, K. & ZEILER, X. (2018). Methods for Studying Video Games and Religion. New York, NY: Routledge. |
|
||
Poslední úprava: SISLV1AF (20.09.2017)
Introduction History of Video Games Methodology & Theory Social Aspects of Games Cognitive and Psychological Aspects of Games Game-based Learning Art & Games Student Conference |