|
|
|
||
Výuka je zaměřena na otázky obsahu učiva vybraných tematických celků chemie na úrovni základního a středoškolského vzdělávání a jejich inovaci z hlediska
požadavků kurikulárních pedagogických dokumentů, současného stavu vývoje oboru chemie a možností aplikace a využitelnosti učiva v praxi. Pozornost je věnována klasickému i novému učivu chemie a různým způsobům transformace tohoto učiva. Výuka předmětu je realizována jako dvouhodinový blok přednášky a semináře. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Čtrnáctová, H.: Učební úlohy v chemii. Karolinum, Praha 2009. Čtrnáctová, H. a kol.: Přehled chemie pro základní školy. SPN a.s., Praha 2006. Kalhous Z., Obst, O.: Školní didaktika. Portál, Praha 2002. Pasch, M. a kol.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 2005. Skalková, J.: Obecná didaktika. Grada, Praha 2006. Vacík, J. a kol.: Přehled středoškolské chemie. SPN a.s., Praha 1999. Rámcové vzdělávací programy pro ZV a GV. Učebnice pro výuku chemie na nižším a vyšším gymnáziu. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Předmět Obsah učiva chemie a jeho inovace je uzavřen zápočtem a zkouškou. K získání zápočtu je požadována 80% účast ve výuce a aktivita v rámci seminářů. Ke zkoušce je požadováno zpracování tématu z učiva chemie a jeho prezentace. V rámci zkoušky bude tato prezentace studentem komentována a budou zodpovězeny dotazy vyučujícího, které k ní bude mít. Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
* Harmonogram: Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|
|
||
Očekávané výstupy: Poslední úprava: Čtrnáctová Hana, prof. RNDr., CSc. (02.10.2024)
|