|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Olga Rothová, Ph.D. (13.02.2021)
využitelných v budoucí učitelské praxi absolventů. K účasti na cvičení je nezbytně nutné současné nebo předchozí absolvování přednášky Genetika pro učitelské kombinace. Cvičení proběhne na konci semestru buď v prezenční nebo v distanční podobě, dle podmínek |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Olga Rothová, Ph.D. (15.04.2008)
Kočová M., Nováková M.: Vybrané úlohy ke cvičením z genetiky. Karolinum, Praha, 1997. Kočárek E.: Genetika, Scientia, Praha, 2004. Klug W.S., Cummings M.R., Spencer C.A.: Concepts of Genetics (8th ed.), Pearson Education, Inc., Upper Saddle River, NJ, 2006. Russell P.J.: iGenetics. A Mendelian Approach. Benjamin Cummings, San Francisco, CA, 2006. Griffiths A.J.F., Wessler S.R., Lewontin R.C., Gelbart W.M., Suzuki D.T., Miller J.H.: Introduction to Genetic Analysis (8th ed.). W.H.Freeman and Co., New York, 2005. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Olga Rothová, Ph.D. (17.01.2012)
Na závěr cvičení se píše zápočtový test, který trvá hodinu, skládá se z pěti příkladů, k udělení zápočtu je třeba správně vyřešit nejméně tři příklady. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Olga Rothová, Ph.D. (15.04.2008)
Dvoudenní turnusové cvičení je zaměřeno na procvičování praktických příkladů a to zejména z oblastí segregace a kombinace vloh, intra- a intergenových interakcí, vazby genů, dědičnosti a pohlaví, základů genetiky populací. |