|
|
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (24.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (24.01.2021)
Cílem předmětu je a) seznámit studenty s vybranými sociologickými teoriemi a výzkumy spotřeby v moderní společnosti; b) naučit studenty identifikovat jevy spojené se spotřebou ve svém okolí a sociologicky je interpretovat. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (06.05.2022)
Podmínky úspěšného zakončení předmětu: |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (18.01.2024)
Povinná literatura: Classen, C. (1996). Sugar cane, Coca-Cola and hypermarkets: consumption and surrealism in the Argentine north-west. In Howes, D. (ed.) Cross-cultural consumption: global markets: local realities. London: Routledge, s. 20-38. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. Martin Hájek, Ph.D. (17.05.2022)
Každý týden bude jedna přednáška a s ní spojená četba a domácí úkol. Podmínky úspěšného zakončení předmětu: Hodnocení: 91 - 120 bodů = výborně (A) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. (13.02.2022)
Sylabus Informace o kurzu, doporučená literatura a odevzdávání úkolů je v Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=11543 1.
2.
3.
4.
5.
6.
|