|
|
|
||
Předmět je koncipován jako praktický a vytváří předpoklad pro úspěšný budoucí výkon zdravotnického povolání lékaře. V rámci předmětu student získá především následující dovednosti a kompetence:
- zhodnotit a interpretovat výsledky a stanovit pracovní diagnózu včetně diferenciální diagnostiky (klinická rozvaha)
- uplatnit poznatky základních vědních lékařských oborů ve své klinické rozvaze a v indikaci vhodných zákroků a vyšetření
- správně nakládat se zdravotní dokumentací a zjištěnými údaji.
- využívat postupy založené na poznatcích vědeckých výzkumů v klinické praxi
- při péči o pacienta využívat základy biomedicínské a klinické etiky
- empaticky a bez předsudků radit pacientům v otázkách jejich zdraví a životního stylu a účinně je motivovat k žádoucí změně
- podávat konkrétní a relevantní informace a vysvětlení pacientům, jejich rodinám, svým kolegům a dalším profesionálům, přispívat ke společnému porozumění problému a společně tvořit plán péče
- podílet se na vytváření týmových strategií a řešení konfliktů s využitím mezioborového vzdělávání a nácviku Poslední úprava: Procházka Zdeněk (04.09.2020)
|
|
||
x-x-x Poslední úprava: Procházka Zdeněk (04.09.2020)
|
|
||
Předmět je koncipován jako praktický a vytváří předpoklad pro úspěšný budoucí výkon zdravotnického povolání lékaře. V rámci předmětu student získá především následující dovednosti a kompetence: - zhodnotit a interpretovat výsledky a stanovit pracovní diagnózu včetně diferenciální diagnostiky (klinická rozvaha) - uplatnit poznatky základních vědních lékařských oborů ve své klinické rozvaze a v indikaci vhodných zákroků a vyšetření - správně nakládat se zdravotní dokumentací a zjištěnými údaji. - využívat postupy založené na poznatcích vědeckých výzkumů v klinické praxi - při péči o pacienta využívat základy biomedicínské a klinické etiky - empaticky a bez předsudků radit pacientům v otázkách jejich zdraví a životního stylu a účinně je motivovat k žádoucí změně - podávat konkrétní a relevantní informace a vysvětlení pacientům, jejich rodinám, svým kolegům a dalším profesionálům, přispívat ke společnému porozumění problému a společně tvořit plán péče - podílet se na vytváření týmových strategií a řešení konfliktů s využitím mezioborového vzdělávání a nácviku. Poslední úprava: Procházková Helena, Bc. (30.09.2024)
|