|
|
|
||
Předmět je koncipován nejen jako teoreticko-komparativní, ale také postojově dovednostní. Svými záměry i pojetím navazuje na předmět Základy pedagogiky a edukace v ošetřovatelství. Je klasicky strukturován podle základních pedagogických kategorií (cílové složky, obsah výchovy a vzdělání, metody a prostředky vyučování, podmínky vzdělávání etc.). Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
PŘEDMĚT JE UKONČEN ZÁPOČTEM.
PODMÍNKY PRO UDĚLENÍ ZÁPOČTU:
Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
ZÁKLADNÍ STUDIJNÍ LITERATURA:
ROZŠIŘUJÍCÍ STUDIJNÍ LITERATURA:
Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
Předmět je ukončen zápočtem. Podmínky udělení zápočtu jsou specifikovány v oddílu Podmínky zakončení předmětu. Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
OBSAHOVÉ ZAMĚŘENÍ:
PŘEDNÁŠKY:
SEMINÁŘE:
Poslední úprava: Tomová Šárka, PhDr., MPH, Ph.D. et Ph.D. (11.09.2019)
|