|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Marie Staňková (10.06.2020)
diskuze doktorandů týkající se témat výzkumu jejich disertačních prací. V semináři studenti získávají praktické dovednosti v odborné argumentaci a v prezentaci výsledků vlastního výzkumu. Seminář se dále zaměřuje na oblasti týkající se akademického psaní, řešení grantových projektů, publikačních aktivit a problematiky hodnocení vědeckých výsledků. Doktorandský seminář je realizován jednou měsíčně a jednou ročně se doktorand účastní intenzivního jednodenního soustředění. Doktorandský seminář zahrnuje mj.: - prezentaci dosažených výsledků ve svém doktorském výzkumu; prezentace postupu práce je spojená s diskusí a připomínkami doktorandů a školitelů; - přípravu na odbornou publikační činnost; - kritickou reflexi a diskusi nad pracovními verzemi publikačních výstupů doktorandů; - nácvik prezentace pro konference a další veřejná vystoupení; - odbornou přípravu pro SDZK; - nácvik na obhajobu disertace; - prezentaci tezí disertační práce před jejich obhajobou; - sdílení zkušeností doktorandů (např. ze studijních cest a konferencí, diskuze o nové literatuře apod.). V případě výjezdu na stáž je student omluven z účasti na semináři, není však zbaven povinnosti vlastní prezentace. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Marie Staňková (10.06.2020)
BAEZA-YATES, Ricardo, RIBEIRO-NETO, Berthier. Modern information retrieval: the concepts and technology behind search. 2nd ed. New York: Addison Wesley, 2011. xxx, 913 s. ISBN 978-0-321-41691-9 (brož.). 0-321-41691-0 (brož.). BAILEY, Stephen. Academic writing: a handbook for international students. Fourth edition. London: Routledge, 2015. ISBN 978-1-138-77850-4. BORGMAN, Ch. L. Scholarship in Digital Age: Information, Infrastructure, and Internet. 1st ed. Cambridge (Mass): MIT Press, 2007. xxi, 319 s. 978-0-262-02619-2 (váz.). CROWLEY, William A. Renewing professional librarianship: a fundamental rethinking. 1st pub. Westport: Libraries Unlimited, © 2008. ix, 173 s. Beta Phi Mu monograph series. ISBN 978-1-59158-554-1. MESSERLI, Alfred, CHARTIER, Roger. Lesen und Schreiben in Europa 1500 - 1900. Basel: Schwabe, [2000]. ISBN 3-7965-1694-7. OLSGAARD, John. Principles and applications of information science for library professionals. Chicago: American Library Association, 1989. 142 s. ISBN 0-8389-0507-2. ROWLEY, Jennifer E., HARTLEY, Richard J. Organizing knowledge: an introduction to managing access to information. 4th ed. Aldershot (GB): Ashgate,© 2008. 367 s. ISBN 978-0-7546-4431-6. SHILLINGSBURG, Peter L. From Gutenberg to Google. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. ISBN 978-0-521-68347-0. SOUČEK, Martin. Informační věda. In: Informační věda.cz: Studium informační vědy a znalostního managementu v evropském kontextu [online]. [cit. 2013-10-30]. Dostupné z: http://www.informacniveda.cz WOODSWORTH, Anne (ed.). Librarianship in times of crisis. Bingley: Emerald Group, 2011. Advances in librarianship. Vol. 34. ISBN 978-1-78052-390-3. |