|
|
|
||
V LS se opakuje struktura kursu ze ZS. Primárním předmětem výuky jsou výkonové testy a ratingové škály: vyšetření inteligence, paměti, pozornosti, exekutivních funkcí, řeči, zrakově-prostorových funkcí, aktivit denního života a neuropsychiatrických projevů.
Poslední úprava: Bezdíček Ondřej, prof. Mgr., Ph.D. (20.09.2024)
|
|
||
Groth-Marnat, G., & Wright, A. J. (2016). Handbook of psychological assessment (6th Ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc. Sherman, E., Tan, J., & Hrabok, M. A Compendium of Neuropsychological Tests: Fundamentals of Neuropsychological Assessment and Test Reviews for Clinical Practice (4th Ed.). Oxford University Press. Lezak, M. D., Howieson, D. B., Bigler, E. D., & Tranel, D. (2012). Neuropsychological assessment (5th ed.). Oxford University Press. Kyriánová H. (2003). Assesment centrum v současné personální praxi. Praha: Testcentrum. Manuály vybraných psychodiagnostických metod. Niederlová, M. (editorka české verze: Behavior - Based Assessment in Psychology editorů: Tuulia M. Ortner a Fons J. R. van de Vijver) (2016). Psychologická diagnostika založená na behaviorálních projevech: Diagnostika nad rámec sebeposuzování. Praha: Hogrefe - Testcentrum. Stančák, A. (1996). Klinická psychodiagnostika dospelých. Nové Zámky: Pschoprof. Standardy pro pedagogické a psychologické testování (APA). (2001). Praha: Testcentrum. Weiss, P. (2002). Sexuální deviace - klasifikace, diagnostika a terapie. Praha: Portál. Seznam doporučené literatury je upřesňován v průběhu výuky. Poslední úprava: Andrlová Jarmila, Mgr. (21.07.2023)
|