Dobré vztahy ve školní třídě - APDV10077
|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Monika Šimáková (04.02.2024)
Základní literatura:<br> Dubec, M. (2007). Poznáváme, určujeme a dodržujeme základní pravidla chování ve třídě a ve škole: Tematický okruh osobnostní a sociální výchovy Mezilidské vztahy : lekce 7.1 (Vyd. 1). Praha: Projekt Odyssea. Valenta, J. (2006). Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi (1. vyd). Kladno: AISIS. Valenta, J. (2013). Didaktika osobnostní a sociální výchovy (Vyd. 1). Praha: Grada. Vaňková, J. (2007): Pečujeme o dobré vztahy: Tematický okruh osobnostní a sociální výchovy Mezilidské vztahy : lekce 7.2 (Vyd. 1). Praha: Projekt Odyssea. Doporučená literatura: Helus, Z. (2007). Sociální psychologie pro pedagogy (Vyd. 1). Praha: Grada. HERMOCHOVÁ, S. Skupinová dynamika ve školní třídě. Kladno: AISIS, 2006. HERMOCHOVÁ, Soňa a VAŇKOVÁ, Jana. Hry pro rozvoj skupinové spolupráce. Praha: Portál, 2014. Kasíková, H. (2010). Kooperativní učení, kooperativní škola (Vyd. 2., rozš. a aktualiz). Praha: Portál. Kolář, M. (2011). Nová cesta k léčbě šikany (Vyd. 1). Praha: Portál. Miovský, M., & Bartík, P. (Ed.). (2010). Primární prevence rizikového chování ve školství (Vydání první). Praha: Sdružení SCAN : Centrum adiktologie, Psychiatrická klinika, 1. LF UK v Praze : VFN v Praze. Valenta, J. (1999). Dramatická výchova a sociálně psychologický výcvik: (Srovnání systémů) (Vyd. 1). Praha: ISV. Valenta, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy (Vyd. 1). Praha: Grada. VOPEL, Klaus W. Skupinové hry pro život 3. Praha: Portál, 2009. VOPEL, Klaus W. Skupinové hry pro život 4. Praha: Portál, 2009. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Monika Šimáková (20.01.2024)
Cílem kurzu je, aby studenti samostatně koncipovali tematickou lekci v souladu s didaktickými náležitostemi příznačnými pro OSV. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Monika Šimáková (03.02.2024)
Aktivní účast v seminářích Zpracování tří aktivit podporujících dobré vztahy ve školní třídě – kritéria budou upřesněna ve výuce. |