|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
Práce je průběžně s pedagogem konsultována. Student zodpovídá za její formální a jazykovou úroveň. Práce má rozsah cca 12 stran. Důraz se klade na pečlivost práce s analyzovanými doklady a práci s jazykovými korpusy, aby student reflektoval autentický jazykový úzus. Tato práce je přípravou na práci bakalářskou. Je psaná v němčině. Práce musí mít tyto součásti: a. Úvod a expozice problému. b. Pohled na zpracovávaný jev v sekundární literatuře. c.Analytická část. <br> d.Syntetická část. e. Shrnutí. f. Bibliografie. Studenti učitelského studijního programu (Učitelství německého jazyka a literatury) mohou jako alternativní formu písemné práce z didaktiky zpracovat materiály do svého profesního portfolia (v aplikaci Mahara), a to tak, aby každá z předdefinovaných pěti částí portfolia obsahovala min. dva záznamy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
Cílem práce je analýza a komentář vybraného gramatického jevu dle zájmu studenta na základě sekundární literatury doporučené pedagogem. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
ČMEJRKOVÁ, S., DANEŠ, F., SVĚTLÁ, J., Jak napsat odborný text. Leda, Praha 1999. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
V případě distanční výuky student zadává téma a konzultuje průběh práce se svým vedoucím po vzájemné domluvě (e-mailem, videokonferencí MS Teams atp.) V případě volby didakticky zaměřené písemné práce ve formě zpracování portfolia v Mahaře se studenti před zahájením práce obrátí na dr. Hejhalovou a domluví si s ní přesné parametry výstupního produktu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
Práce má rozsah cca 12 stran. Důraz se klade na pečlivost práce s analyzovanými doklady a práci s jazykovými korpusy, aby student reflektoval autentický jazykový úzus. Je psaná v němčině. Práce musí mít tyto součásti: |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (07.02.2024)
Stanovení tématu práce s vedoucím práce Stanovení metodologie práce s vedoucím práce Rešerše odoborné literatury Zpracování teoretické části práce Výzkum/rešerše materiálů Zpracování empirické části práce Zpracování úvodu a závěru práce Možnost průběžných konzultací s vedoucím práce. |