|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (02.10.2020)
Výuka bude probíhat dle rozvrhu pravidelným zadáváním individuálních úkolů emailem, které budou studenti pravidelně reflektovat a na tyto reflexe budou dostávat průběžnou zpětnou vazbu. Toto bude kombinováno dle přesných instrukcí a opět dle rozvrhu s online setkáními prostřednictvím MS Teams
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (04.10.2018)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)
V programu řízené reflexe bude zřejmé propojování mezioborových poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta. O těchto skutečnostech bude student referovat na semináři. K udělení zápočtu je podmínkou i referování o vykonáváné praxi. |