|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (14.06.2018)
|
|
||
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (20.11.2021)
ELCMANOVÁ, L. Současná školská legislativa a inkluzivní vzdělávání. In Janská, I., Habart, T. Pojďte do školy! (Ne)Rovné šance na vzdělávání znevýhodněných dětí. Člověk v tísni, o. p. s., Praha, 2011. HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Teorie a praxe. Praha: Grada Publishing,a.s. ,2010.(jen kapitoly 1;2; 4.2; ) KASÍKOVÁ, H., STRAKOVÁ J.(eds.) Diversita a diferenciace ve vzdělávání. Praha: Karolinum, 2011. KVĚTOŇOVÁ, L., HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ I.Cesty k inkluzi. Praha: Karolinum, 2012 KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: MU MÜLLER, O. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. Olomouc: UP, 2001. NĚMEC, Z., LAURENČÍKOVÁ, K., HÁJKOVÁ, V. Asistent pedagoga v inkluzivní škole, Praha: PedF UK, 2014 Materiály k samostudiu vložené do SIS. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (04.09.2021)
Problematika bude členěna do tématických bloků, součástí bude zúčastněné pozorování studenta v oblasti společenských přístupů k bariérám účasti na školním životě. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (04.10.2021)
Písemný test ( možnost 2 oprav). |