|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.09.2023)
Cílem kurzu v ZS je - aktivní seznámení se s principy Hejného metody na základě vlastního prožitku jak v roli učitele, tak v roli žáka - získat/prohloubit poznatky o práci s nadanými žáky s možností nahlédnout do praxe |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.01.2024)
Předpokládané časové zatížení studentů je celkem 75 h. - přímá výuka - semináře 2h týdně, celkem 24h - příprava na výuku, vyhledávání materiálů, videonahrávek, sbírání žákovských písemných prací apod. - 2h týdně, celkem 24 h - samostudium čtení odborné literatury - 10 h - příprava a zpracování zápočtové práce (formou seminární práce nebo poster) - 15 h - vzájemné sdílení a posuzování práce kolegů - 2 h V případě distanční výuky bude uveden odkaz, kde bude probíhat výuka, jinak je vedena prezenčně. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (29.01.2023)
Doporučená studijní literatura bude průběžně doplňována podle potřeby a volby témat a bude zveřejňována v kurzu v Moodlu |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.01.2024)
řešení a tvorba úloh individuálně i ve skupině, diskuze, sdílení, konzultace, náslechy ve výuce na ZŠ |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.01.2024)
V kurzu v LS bude dán prostor pro témata s přesahem do práce učitele - modulární (ciferníková) aritmetika - vazby v číselných strukturách - otevření konceptu nekonečno v matematice a - 3D geometrie - práce s tělesy - pravděpodobnost vizuálně - práce s nadanými žáky - diagnostika žákova myšlení a úrovně poznání - metodika řešení slovních úloh - práce s videonahrávkami vyučovacích hodin a další podle návrhu studentů
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (12.01.2024)
Kurz je ukončen zápočtem. Podmínky k udělení zápočtu: - Aktivní účast na seminářích. - Vypracování zápočtové práce: studenti budou vyzváni k participaci na volbě formy zápočtové práce – např. forma portfolia, posteru, popsaného experimentu s dítětem, studie, tvorba výukového videa, … |