|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (26.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (26.10.2020)
Cílem předmětu je získání dovedností pro zpracování závěrečné práce. Seznámení se s různými přístupy ke zpracování odborného testu, citačních norem. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Instrukce pro distanční (hybridní) formu výuky:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000.
HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0458-3.
SPOUSTA, V.; Vádemékum autora odborné a vědecké práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2387-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Zpracovaná struktura závěrečné práce, předložení tématu pro odbornou esej, vybraná odoborná publikace pro konspekt. Aktivní účast na seminářích. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
1. Charakteristika postupných kroků při přípravě závěrečné práce. 2. Práce s odbornou literaturou, citační etika. 3. Jazyková stránka zpracování odborných textů. 4. Obsahová a formální stránka závěrečné práce. 5. Zásady pro prezentaci závěrečné práce. |