|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (27.05.2020)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (27.05.2020)
Grecmanová, H., Urbánková, E. 2007. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Hanex. Olomouc. 178 s. ISBN: 80-857883-73-8. Silbermann, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997. Smrtová, E. a kol. Za Naturou na túru – metodika terénní výuky. Praha: Apus, 2012. Kotrba, T. – Lacina, L. Aktivizační metody ve výuce. Brno: Barrister and Principal, 2011. Burešová, K. Učíme se v zahradě. Chaloupky o.p.s. Hanuš, R. – Chytilová, L. Moderní formy výuky (zážitkové pedagogické učení). Praha: Grada, 2009. Dobroruková, J. Přírodopis – 100 námětů pro tvořivou výuku. Praha: Scientia, 2008. Stoklasa, J. Klíče a návody k praktickým činnostem v přírodopisu, biologii a ekologii pro ZŠ a SŠ. Praha: SPN, 2006. Pavlasová, L., Hrouda, L., Teodoridis, V., Andreska, J., Říhová, D., Vančata, V., Novotný, P., Řezníček, J., Novotná, M. Přírodovědné exkurze ve školní praxi. Praha: UK, PedF, 2015. ISBN 978-80-7290-807-3. Pražáková, M., & Pavlasová, L. (2017). Non-Formal Children and Youth Education Focused on Geoscience Content in the Czech Republic. Pedagogická orientace, 27(4), 599-619. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (27.05.2020)
MOODLE: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8264 |