|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ivana Jančovičová (05.10.2016)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ivana Jančovičová (05.10.2016)
Základní studijní literatura: vybrané kapitoly z HARMER,J. The Practice of English Language Teachig. Harlow: Longman, Pearson Education, 2001. ISBN 0-582-40385-5. SCRIVENER,J. Learning Teaching. Macmillan: 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4.
Doporučení studijní literatura: DAVIES,P. ;PEARSE, E. Success in English Teaching. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 978-0-19-442171-3. DOFF,A. Teach English. A Training Course for Teachers. Glasgow: Cambridge University Press: 1990. ISBN 0-521-34863-3 LYNCH, T. Communication in the Language Classroom. Oxford: Oxford University Press: 1996. ISBN 978-0-19-433522-5. McDONOUGH,J.;SHAW,C.; MASUHARA, H. Materials and Methods in ELT. Oxford: Blackwell Publishers, 2013. ISBN 978-1-4443-3692-4. NUAN,D.; LAMB,C. The Self-directed Teacher: Managing the learning process. Cambridge: Cambridge University Press, 1996. ISBN 0-521-49773-6. WOODWARD,T. Planning Lessons and Courses: Designing sequences of work for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-0-521-63354-3. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ivana Jančovičová (05.10.2016)
Seminář je zakončen zápočtem. Pro jeho udělení je potřena nejméně 75% přítomnost studenta v semináři, jeho aktivní účast a napsání závěrečného testu, kde bude nutné získat minimálně 33 bodů z celkových 52. |