|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.09.2023)
Studující kurzu získají přehled o marketingové komunikaci ve sportu, jejím praktickém použití, přípravě komunikační kampaně a aktuálních trendech v této oblasti. Získají tak potřebnou orientaci pro práci s jednotlivými typy komunikačních médií, pro tvorbu obsahu komunikačních kampaní a pro vyhodnocování efektivity jednotlivých komunikačních nástrojů. Studenti/ky budou po absolvování kurzu schopni/y:
Student/ka je schopen/na výše uvedené aplikovat na praktických příkladech sportovních organizací v ČR i ve světě. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Zápočet:
Zkouška:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. 4. vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-7261-154-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Zápočet:
Zkouška:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Přednášky:
Semináře:
|