|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
Výuka bude realizována online prostřednictvím MSTeams. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
HÁJKOVÁ, V.( ed.): Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. PRAHA:EPOCHA & Somatopedická společnost, 2009. MICHALÍK, J. a kol. Metodika práce s žákem se vzácným onemocněním Studio Press, s.r.o. a Společnost pro MPS, 2012. SIKOROVÁ, L. Potřeby dítěte v ošetřovatelském procesu. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s., 978-80-247-3593-1. VÍTKOVÁ, M. Somatopedické aspekty. Brno: Paido, 2006. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
Studium prezentovaných materiálů a doporučené literatury. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
Rozpis témat a termínů: 1. Problematika života osob s vrozenou vývojovou vadou a systémovou poruchou růstu. 2. Neformální pečující a HRQoL osob s tělesným postižením. 3. Problematika poúrazových stavů v somatopedii - edukační a socializační důsledky. 4. Neurovývojová onemocnění snižující mobilitu (RS) - socializační důsledky.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (03.02.2021)
Podmínkou ukončení předmětu je prokázání teoretických znalostí v písemném testu min na 80% ( možnost 2 oprav). |