|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Cíl předmětu je osobní zdokonalování již zvládnutých plaveckých způsobů, rozšiřování počtu speciálních plaveckých dovedností, rozvoj plaveckých schopností a prohlubování didaktické činnosti. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9464 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Hoch, M. a kol. Plavání-teorie a didaktika. Praha: SPN, 1983. Hofer, Z. A kol. Technika plaveckých způsobů. Praha: UK, 2003. Čechovská, I., Miler, T. Plavání. Praha: Grada Publishing, 2008. Pravidla plavání a dálkového plavání. Český svaz plaveckých sportů,(aktualizovaná). Bělková, T. a kol. Plavání. Zdokonalovací plavecká výuka. Metodické texty pro školní a mimoškolní TV a sport 11-15 žáků. Praha: NS Svoboda, 1998 Counsilman, J. E. Závodní plavání. Praha: Olympia 1974 Giehr, J., Hahn, M. Plavání. Praha: Kopp, 2000. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Osobní zdokonalování již zvládnutých plaveckých způsobů tj. prsa, kraul, znak a delfín včetně startů a obrátek dle pravidel plavání FINA. Historie a vývoj plaveckého způsobu motýlek. Rozšiřování počtu plaveckých dovedností, rozvoj speciálních plaveckých schopností a prohlubování didaktické činnosti - práce ve dvojicích. Korekce nejčastějších chyb za pomoci speciálních průpravných a technických cvičení ve vodě i na suchu. Využití teorie tréninku k rozvoji vytrvalostních a silových schopností, průpravná cvičení a hry. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
- Aktivní účast na výuce 85% Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |