|
|
|
||
Poslední úprava: T_KDF (23.05.2003)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Martina Kekule, Ph.D. (12.10.2020)
Zápočet je udělen na základě aktivní účasti v alespoň 75 % on-line výuky a zároveň na základě úspěšného vypracování zápočtových prací. Pokud je účast studenta nižší, může vyučující povolit nahrazení účasti vypracováním dalších zápočtových prací. Zápočet lze získat kromě řádného také ve dvou opravných termínech. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Martina Kekule, Ph.D. (12.10.2020)
materiály uvedené na webech vyučujících (http://kdf.mff.cuni.cz/~zak/vyuka.php, http://kdf.mff.cuni.cz/~kekule/vyuka_didaktika.php) Kašpar, E. a kol.: Didaktika fyziky - obecné otázky. SPN, Praha 1978. Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky. SPN, Praha 1984. Volf, I.: Metodika řešení úloh ve středoškolské fyzice. Gaudeamus Hradec králové, 1997. bartuška, K.: Sbírka řešených úloh z fyziky pro střední školy, I. až IV díl. Prometheus Praha, 1997,1998, 2000. Chrástka, M.: Didaktické testy. Paido Brno 1999. Půlpán, Z.: Základy sestavování a klasické vyhodnocování didaktických testů. Kotva Hradec Králové 1991. Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. Portál Praha, 1999. Nahodil, J.: Fyzika v běžném životě. Prometheus Praha 1996 Svoboda, E. a kol.: Přehled středoškolské fyziky. SPN, Praha 1991 Slovník školské fyziky. SPN Praha 1988 Učebnice fyziky pro střední školy. Časopisy Matematika - fyzika - informatika, Školská fyzika. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Martina Kekule, Ph.D. (12.10.2020)
on-line výuka (prostřednictvím MS Teams, příp. jiných platforem), samostatná domácí práce, příp. prezenční výuka; diskuze, práce s textem, demonstrace a příp. další metody |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Martina Kekule, Ph.D. (12.10.2020)
1. Metodika řešení fyzikálních úloh (strategie řešení, typy úloh, způsoby jejich řešení, tvorba úloh). 2. Diagnostika a hodnocení fyzikálních znalostí (požadavky kladené na zkoušku, typy zkoušek; didaktický test a tvorba jeho položek, položková analýza testu, zpracování výsledků testu pro hodnocení a klasifikaci studentů). 3. Aktuální otázky výuky fyziky. |