|
|
|
||
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|
|
||
Poslední úprava: HAJKOVAV/PEDF.CUNI.CZ (26.02.2013)
ALLPORT, G.W.O povaze předsudků. Prostor. 2004 GRAY,H.:Rovnost příležitostí při diagnostice dětí a inkluzívní uspokojování speciálních potřeb. In Podpora optimálního rozvoje osobnosti dětí z prostředí minorit.Sociální, pedagogické a psychologické aspekty utváření osobnosti romských dětí a dětí z prostředí jiných minorit. Brno.2003. FSS MUNI. ISBN 80-85947-82-X.117-127 HÁJKOVÁ,V.: Integrativní pedagogika a její metodické nástroje pro vzdělávání osob se speciálními potřebami v běžných školách. In Sborník příspěvků: Inkluze jako východisko vzdělávání osob se zdravotním postižením. Konference 17.6. 2003 [online],. Most: Magistrát města Most. HÁJKOVÁ,V.,STRNADOVÁ,I.Inkluzivní vzdělávání.Praha:Grada Publishing,a.s.2010, ISBN 978-80-247-3070-7 ILLICH I: Odškolnění společnosti. Praha:SLON, 2001 KOCUROVÁ, M.: Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy. Pelhřimov: vyd.A.Čeněk, 2002, ISBN 80-86473-23-6 |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (01.02.2018)
Výuka bude věnována klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Segregace integrace/ inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, výzkumné závěry v tuzemsku i v zahraničí |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (01.02.2018)
Zvládnutí zkouškového testu na 85%. Možnost 2 oprav. |