|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
Cílem předmětu je rozvíjet kompetence studentů v oblasti podpory zdraví, motivovat je k pozitivním změnám ve zdravotně relevantním chování a poskytnout profesní orientaci v přístupech k výchově ke zdravému životnímu stylu v podmínkách českého školství.
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
FIALOVÁ, L., FLEMR, L., MARÁDOVÁ, E., MUŽÍK, V. Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum, 2014. ISBN 978-80-246-2885-1 HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno: MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0 KEBZA, V. Psychosociální determinanty zdraví. Praha: Academia, 2005. ISBN: 80-200-1307-5 KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie zdraví. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-774-4 MACHOVÁ, J.; KUBÁTOVÁ, D. aj. Výchova ke zdraví. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8 MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha: Fortuna, 2006. MZ ČR, WHO. Zdraví 21 - zdraví do 21. století. Praha: 2001. 147 s. ISBN 80-85047-49-5 |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (15.09.2017)
Studenti zpracují seminární práci. |