|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (28.05.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (28.05.2020)
Bláhová, K. (1996). Uvedení do systému školní dramatiky: dramatická výchova pro učitele obecné, základní a národní školy. Praha: IPOS - Informační a poradenské středisko pro místní kulturu, útvar Artama. Hermochová, S. (1994). Hry pro život: Sociálně psychologické hry pro děti a mládež. Praha: Portál. Jirásek, I. (2019). Zážitková pedagogika. Teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase). Praha: Portál. Pelánek R. (2010). Zážitkové výukové programy. Multimediální interakce, diskuse, aktuální témata. Portál, Praha. Slavíková, V., Slavík, J., & Hazuková, H. (2000). Výtvarné čarování: (artefiletika pro předškoláky a mladší školáky). Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta. Srb, V., & Švec, J. (2007). Jak na osobnostní a sociální výchovu?: výchozí příručka k metodikám OSV (Vyd. 2). Praha: Projekt Odyssea. Valenta, J. (2003). Učit se být: témata a praktické metody pro osobnostní a sociální výchovu na ZŠ a SŠ (Vyd. 2). Praha: Agentura Strom. Valenta, J. (2013). Didaktika osobnostní a sociální výchovy. Praha: Grada. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (v aktuálním znění; web MŠMT)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (28.05.2020)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7975 Heslo pro hosty: akredkpg19 |