|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (07.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (07.09.2021)
Studenti se v průběhu náslechové praxe ve škole zorientují v širokém spektru činností, které na ZŠ nebo SŠ vykonává učitel předmětu pedagogika nebo dalších obsahově příbuzných společenských věd. Absolvuje, zaznamenává a reflektuje náslechy ve výuce těchto předmětů, zkušenosti z praxe propojuje s již získanými teoretickými poznatky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (30.08.2021)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 47 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 30 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 6 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 4 hodiny, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 12 hodin. Seminární práce 10 hodin, příprava na zkoušku a zkouška 12 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.08.2021)
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty : (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. NELEŠOVSKÁ, A., Svobodová, J. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. Pedagogická praxe : metodické pokyny. Plzeň : Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000. PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (10.09.2021)
Student k získání zápočtu odevzdává strukturovaně zpracovaný text dle pokynů vyučující (jeho součástí je i potvrzení školy o realizované praxi). S obsahem tohoto textu a jeho jednotlivými úkoly jsou studenti seznámeni na úvodním semináři. Před zahájením praxe absolvuje povinné proškolení studentů před praxemi. Student má na složení zápočtu 3 pokusy, z toho 2 opravné. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (07.09.2021)
1. příprava k náslechové praxi, legislativní rámec 2. hospitační etika, zásada návštěv ve výuce, GDPR 3. realizace náslechové praxe 4. reflexe praxe na společném semináři na konci semestru |