|
|
|
||
Poslední úprava: Kristýna Macková (29.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Kristýna Macková (29.08.2019)
ERIKSON, E. H. (2015). Životní cyklus rozšířený a dokončený. Devět věků člověka. Praha: Portál. ISBN 9788026207863. ARNETT, J. J. (2000). Emerging adulthood: A theory of development from the late teens through the twenties. American Psychologist, 55(5), s. 469-480. LEVINSON, D. J. (2011). The Seasons of a Woman's Life: A Fascinating Exploration of the Events, Thoughts, and Life Experiences That All Women Share. Ballantine Books, s. 12-37 (kapitola The Humans Life cyrcle: Eras and Developmental periods). ISBN 0345311744. PIAGET, J., & COOK, M. (1952). The origins of intelligence in children (Vol. 8, No. 5, s. 18). New York: International Universities Press. TETI, D. M. (Ed.). (2005). Handbook of research methods in developmental science (Vol. 4). John Wiley & Sons., s. 3-39 , 66-100 (vybrané kapitoly z oddílu Developmenatal Designs). ISBN 1405153954. Doporučená literatura: THOROVÁ, K. (2014). Vývojová psychologie. Praha: Portál. MÁLKOVÁ, G. (2009). Zprostředkované učení: jak učit žáky myslet a učit se. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-585-1. FEUERSTEIN, R., FEUERSTEIN, R., FALIK, L.,YAACOV, R. (2014). Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti. 1. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2400-6. KUČERA, M. Pražská skupina školní etnografie (2005). Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy. 1. vyd. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-0924-X. |