PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Seminář k metodologii psychologického výzkumu gramotnosti - YBA231
Anglický název: Lessons on Methodology of Psychological Literacy Research
Zajišťuje: Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM)
Fakulta: Fakulta humanitních studií
Platnost: od 2016
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (25)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň: specializační
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D.
Prerekvizity : YBZB20000
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Lenka Halbichová (03.01.2017)
Seminář je příležitostí pro systematickou přípravu studenta v oblasti psychologického výzkumu gramotnosti a to a důrazem na kvantivní výzkumné strategie. Formou terénní praxe z oblasti sběru a zpracování výzkumných dat poskytuje cílenou průpravu pro potřeby projektů SVIP, přápadně pro potřeby bakalářských prací studentů.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Lenka Halbichová (03.01.2017)
Povinná:
  • Průcha Jan. Dětská řeč a komunikace. 1. Praha Grada. 2001. 2,3 a 4. 17-92.
  • Smolík, F. Seidlová Málková, G.. Vývoj jazykových schopností. Grada. Praha. 2014. Gramotnost. 131-144.
Doporučená:
  • Kucharská, A.. Riziko dyslexie. PedF UK. Praha. 2014. 1,2, a 3.. 15-94.
  • Seidlová Málková. Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen. Togga. Praha. 2015.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK