|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
didaktická transformace, plánování ve vv, oborový kontext, úkol, předškolní věk |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
DODDINGTON, CH., HILTON, M.: Child-Centred Education. London, Sage publications, 2007. FULKOVÁ, M. , KAFKOVÁ, H.: Nové trendy ve výtvarné výchově. In: Kohnová, J. (Ed.): Sborník příspěvků z konference Profesní rozvoj učitelů. Praha, UK, 2012, s. 41-48. ISBN 978-80-7290-548-5 Dostupné na: http://tarantula.ruk.cuni.cz/UPRPS-1-version1SBORNIK_CD_Profesni_rozvoj_ucitelu.pdf FULKOVA, M., TIPTON, T. (2011) Diversifying Discourse: The Influence of Visual Culture on Children´s Perception and Creation of Art. In Faulkner, D., Coates, E. (Eds.) Exploring Children´s Creative Narratives. Routledge, Tailor & Francis Group. ISBN 978-0415-46562-2. HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. ŠUPŠÁKOVÁ, B.: Detský výtvarný prejav. Bratislava, Dolis, 2013. Kafková, H.: Plánování výtvarných činností. Praha, Uk 2019. Dostupné na: |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
didaktická transformace, elementární didaktická struktura, hlavní principy plánování ve Výtvarné výchově, postupy transformace obsahu oborového kontextu do úkolu pro děti předškolního věku, zákonitosti dětského výtvarného projevu, hlavní vývojové rysy, vazby mezi volbou oborového kontextu a úkolem a mezi dalšími klíčovými didaktickými kategoriemi, stručná historie a současnost oboru Didaktiky Výtvarné výchovy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
Splnění úkolů definovaných v kurzu Moodle. |