Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (13.02.2018)
HALL, F. Co se stalo s postmodernismem. In Labyrint, č. 3-4, 1998 MUKAŘOVSKÝ, J. in GRYGAR, M. : Terminologický slovník českého strukturalismu, Brno: Host, 1999. EAGLETON, T.: Idea kultury. Brno, Host, 2001. ECO, U. (1995). Skeptikové a těšitelé. Praha, Nakladatelství Svoboda FOUCAULT, M. (1994). Toto nie je fajka. Bratislava, Archa FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha, Nakladatelství H+H, 2008. FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691 FULKOVÁ, M. a kol. Edukativní programy Galerie Rudolfinum, Galerie Rudolfinum, 1997 - 2008. Fulková, M., Hajdušková, L., Sehnalíková, V. (2012). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011.Praha: PedF UK, UPM. Fulková, M., Hajdušková, L., Kitzbergerová, L., Sehnalíková, V. (2013). Galerijní a muzejní edukace 2. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2012 a 2013. Praha: PedF UK, UPM. HORÁČEK, R.: Galerijní animace a zprostředkování umění. MU Brno 1998. KESNER, L. ml.: Muzeum umění v digitální době. Vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Praha, Argo a Národní galerie, 2000. KESNER, L. (ed.): Vizuální teorie. Současné angloamerické myšlení o výtvarných dílech. Praha, H+H, 1997. KITZBERGEROVÁ, L.: Přemýšlení o znacích. Interní materiál KVV PedF UK.
Poslední úprava: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. (13.02.2018)
HALL, F. Co se stalo s postmodernismem. In Labyrint, č. 3-4, 1998 MUKAŘOVSKÝ, J. in GRYGAR, M. : Terminologický slovník českého strukturalismu, Brno: Host, 1999. EAGLETON, T.: Idea kultury. Brno, Host, 2001. ECO, U. (1995). Skeptikové a těšitelé. Praha, Nakladatelství Svoboda FOUCAULT, M. (1994). Toto nie je fajka. Bratislava, Archa FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha, Nakladatelství H+H, 2008. FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691 FULKOVÁ, M. a kol. Edukativní programy Galerie Rudolfinum, Galerie Rudolfinum, 1997 - 2008. Fulková, M., Hajdušková, L., Sehnalíková, V. (2012). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011.Praha: PedF UK, UPM. Fulková, M., Hajdušková, L., Kitzbergerová, L., Sehnalíková, V. (2013). Galerijní a muzejní edukace 2. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2012 a 2013. Praha: PedF UK, UPM. HORÁČEK, R.: Galerijní animace a zprostředkování umění. MU Brno 1998. KESNER, L. ml.: Muzeum umění v digitální době. Vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Praha, Argo a Národní galerie, 2000. KESNER, L. (ed.): Vizuální teorie. Současné angloamerické myšlení o výtvarných dílech. Praha, H+H, 1997. KITZBERGEROVÁ, L.: Přemýšlení o znacích. Interní materiál KVV PedF UK. |