|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (30.08.2019)
HORGAN, D. Achieving Gender Equity: Strategies for the Classroom. Boston: Allyn & Bacon, 1995. JANOŠOVÁ, P. Vývoj genderové identity dívek a chlapců. Praha: Grada, 2008. JARKOVSKÁ, L. Gender před tabulí. Praha: Portál, 2013. SKELTON, C., FRANCIS, B. & SMULYAN, L. (Eds.). The Sage handbook of gender and education. London: Sage, 2006. SMETÁČKOVÁ, I. Genderové představy a vztahy. Praha: Portál, 2016. SMETÁČKOVÁ, I. (ed.) Příručka pro genderově citlivé vedení škol. Praha: Otevřená společnost, 2007. THORNE, B. Gender Play. Girls and Boys in School. New Jersey: Rutgers University Press, 2003. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
Zápočet bude studujícím udělen na základě docházky (tolerována je jedná absence), aktivity na seminářích a kvalitně splněných úkolů (odevzdaných v Moodlu). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (08.12.2019)
Kurz Moodle - https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=2119 (Heslo: gender) Předmět je strukturován podle tematických bloků (viz anotace). Ke každému bloku je k dispozici základní povinná a doporučená literatura a aplikační úkoly. Studující se připravují na jednotlivá setkání prostřednictvím instrukcí a materiálů v Moodlu. V jeho prostředí rovněž odevzdávají písemné úkoly a poskytují zpětné vazby ostatním. |