|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (01.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (01.01.2020)
BRENNAN, K., BALCH, C., CHUNG, M. Creative Computing. Harvard Graduate School of Education, 2014. Computing At School. www.computingatschool.org.uk/ secondary SCRATCH. Dostupné z URL: <https://scratch.mit.edu/> WWW pages: http://www.digitalpromise.org/blog/entry/a-new-model-for-coding-in-schools http://gocoderz.com/blog/teach-kids-how-to-code/ http://gocoderz.com/blog/kids-learn-code-second-language/ http://gocoderz.com/blog/5-best-programming-languages-kids/ http://www.coderzworld.com/may-the-code-be-with-you/ scratch.mit.edu code.org codecombat.com hourforcode.com blockly-games.appspot.com lightbot.com |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (01.01.2020)
Ke zkoušce studenti naprogramují ve Scratch svůj vlastní projekt. Zkouška je zaměřena na: 1) ověření znalostí a dovedností, jak aplikovat konstruktivistické přístupy k rozvíjení informatického a algoritmického myšlení dětí; východiskem jsou filozofie a principy logovské kultury. 2) obhajobu vlastního projektu ve Scratch. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (14.05.2019)
1. Vysvětlení pojmu informatické myšlení. |