|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (31.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2022)
Kontaktní výuka, v případě zhoršení epidemiologické situace distanční výuka prostřednictvím OneDrive MS 365. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (30.10.2019)
FELCMANOVÁ, L. a kol. Metodika ke Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 126 s. ISBN 978-80-244-4672-1. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6527-7. KLUSÁČEK, J. HRSTKA, FELCMANOVÁ (ed.). Počty dětí se SVP ve středním školství v roce 2014. Univerzita Palackého v Olomouci, Člověk v tísni, o. p. s. 2015. KLUSÁČEK, J. HRSTKA, FELCMANOVÁ (ed.). Počty dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v základním školství v ČR. Univerzita Palackého v Olomouci, Člověk v tísni, o. p. s. 2015. Booth, A., Ainscowe, M.(2011 ) Index for Inclusion: developing learning and participation in schools (Revised 2011), CSIE UK, ISBN 1 872001 45 9. THE SALAMANCA STATEMENT AND FRAMEWORK FOR ACTION ON SPECIAL NEEDS EDUCATION. United Nations Ministry of Educational, Scientific and Education and Science Cultural Organization Spain, June 1994. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (23.01.2022)
Přednášky budou věnovány klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, výzkumné závěry v tuzemsku i v zahraničí, kompetence inkluzivního pedagoga 2. Kvalita inkluzivní praxe na školách, možnosti jejího hodnocení 3.Heterogenita žáků – výzva současné škole (výuka žáků rozdílných schopností a předpokladů, kultura a politika školy, komunitní škola, nástroje evaluace inkluzivní praxe školy), inkluzivní design výuky 4. Katalogy podpůrných opatření pro práci s žáky v inkluzivní školní praxi 5. Aktuální legislativní podpora inkluzivního vzdělávání v ČR |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (25.01.2023)
Zvládnutí zápočtového testu z min. 70% , možnost 2 oprav. |