|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Přijatí studenti - JLB005.docx | Mgr. Kamila Panešová |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (25.10.2023)
Hlavní role je připisována práci s anglickými autentickými texty (content-based language learning), skupinové práci na krátkodobých projektech s důrazem na rozšiřování odborné a akademické slovní zásoby, formální slovní projev a v neposlední řadě na rozvoj schopnosti reflektovat, co studentům v učení se odbornému jazyku pomáhá a proč. (Témata k diskusi v hodinách zahrnují například politické systémy a režimy, ideologie, stát, národ a nacionalismus, globální politiku, politickou kulturu, média a politickou komunikaci, volby, strany a stranické systémy, apod.) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (03.09.2021)
Cílem kurzu je rozvíjet komunikační kompetence a jazykové dovednosti, které pomohou studentům ve studiu jejich oboru. Zároveň se studenti v kurzu seznámí se specifiky jazyka používaného v akademickém prostředí, zejména při ústních prezentacích a psaní (academic speech and writing).
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (03.09.2021)
POVINNÁ LITERATURA: Aktualizované a didaktizované texty k daným tématům budou pro registrované studenty postupně k dispozici na společné webové stránce. Materiály slouží výhradně ke studijním účelům pro zapsané posluchače kursu Angličtina pro politology a nejsou určeny k dalšímu šíření.
DOPORUČENÁ LITERATURA: Heywood, A. (2007): Politics. Palgrave, 3rd ed. Hewings, M. (2012): Cambridge Academic English Upper Intermediate. CUP. Hewings, M., Thaine, C. (2012): Cambridge Academic English Advanced. CUP.
PRO POTŘEBY ZOPAKOVÁNÍ GRAMATICKÝCH STRUKTUR: Paterson, K., Wedge, R. (2013): Oxford Grammar for EAP. OUP. Hewings, M (2009): Advanced Grammar in Use (second edition), CUP. Swan, M. (2005): Practical English Usage, 3rd ed, OUP.
ONLINE DICTIONARIES: www.dictionary.com http://dictionary.cambridge.org/ https://en.oxforddictionaries.com/ www.ldoce.online.com |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (09.09.2015)
Seminář Metoda: content-based language learning, student-centered approach Studenti si osvojují slovní zásobu a jazykové dovednosti prostřednictvím studia odborných textů. Během hodin se klade důraz na intepretaci, komunikační dovednosti, výměnu informací a názorů ve dvojicích nebo v malých skupinách, týmovou i individuální práci. Studenti se aktivně podílejí na podobě semináře. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (30.08.2023)
POŽADAVKY K UDĚLENÍ ZÁPOČTU: (i) 2 dílčí testy v průběhu semetru nebo jeden souhrnný zápočtový test (úspěšné splnění 65%) (ii) včasné (tj. vždy k danému datu) plnění zadaných úkolů (např. tvorba vlastních glosářů (soupisů slovní zásoby) ke každému probíranému tématu, strukturovaná shrnutí zadaných textů, apod.), (iii) účast na skupinové práci (krátkodobý projekt s důrazem na rozšiřování odborné slovní zásoby a formální slovní projev (prezentační dovednosti)) (iv) pravidelná účast na seminářích je velmi žádoucí |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (03.09.2021)
CURRICULUM WINTER 0 Introductory Session; Academic Orientation 1-2 What is Politics? 3-4 Governments, Systems and Regimes 5-6 Political Ideologies 7-8 Representation, Election and Voting 9-10 Parties and Party Systems 11-12 Mass Media and Political Communication
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kamila Panešová (30.08.2023)
Cvičnou sadu k přípravě na tento test (tzv. C-test) najdete na webových stránkách https://fsv.cuni.cz/studium/vyuka-jazyku/pro-uchazece v oddíle: Pro uchazeče/bakalářské a magisterské studium/Pro přijaté studenty IPS: Příprava na rozřazovací test.
|