|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Studující s využitím získaných znalostí o problematice autority analyzuje, posuzuje, hodnotí pedagogické situace, hledá možnosti cílevědomé práce s autoritou ve školním prostředí. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (28.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (02.01.2019)
BENDL, S. Školní kázeň: metody a strategie. Praha : ISV, 2001. ISBN 80- 85866-80-3. FUCHS, A. Autorita. Praha : Melantrich, 1930. HAVLÍK, J.; KOŤA, J. Sociologie výchovy a školy. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-635-7. HELUS, Z. Úvod do sociální psychologie (Aktualizovaná témata pro studující učitelství).Praha : UK v Praze - Pedagogická fakulta, 2001. ISBN 80-7290- 054-4. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 1996. ISBN 80- 7178-022-7. PAŘÍZEK, V. Základy obecné pedagogiky. Praha : PedF UK, 1996. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál 1996. ISBN 80-7178-070-7. SOKOL, J. Filosofická antropologie. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-627-6. VALIŠOVÁ, A. Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Praha : GRADA, 2008. ISBN 978-80-247-2282-5. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita jako pedagogický problém. Praha : Karolinum, 1998. ISBN80-7184-624-4. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita ve výchově: vzestup, pád nebo pomalý návrat. Praha :Karolinum, 1999. ISBN 80-7184-857-3. VALIŠOVÁ, A.; BRATSKÁ, M.; SLIWERSKI, B. a kol. Relativizace autority a její dopady na současnou mládež. Praha : ISV, 2005. ISBN 80-86642-43-7. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Požadavky k zápočtu: - prostudovaná jedna odborná publikace k problematice autority. - vypracování zadaných úkolů (eseje, pojmové mapy). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (02.01.2019)
|