|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (31.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (02.02.2022)
Studijní zátěž: 100 hodin
Prezenční výuka bude realizována s oporou o materiály poskytnuté prostřednictvím Moodle (https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=13209, heslo: Slon27). V případě přechodu na distanční výuku bude výuka realizována online skrze platformu Zoom (odkaz: |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (31.01.2022)
Stará, J. Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Praha, NIDV: 2016. dostupné z: https://books.google.cz/books?id=HbknDgAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false Vacek, P. Rozvoj morálního vědomí žáků. Metodické náměty k realizaci průřezových témat. Praha: Portál, 2008. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (31.01.2022)
Studium odborných textů, diskuse, hraní rolí, simulace, práce ve skupinách, prezentace. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (31.01.2022)
1. Globalizace a vzájemná závislost jednotlivých částí světa. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora inovací v přípravě studia pedagogických pracovníků na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy financovaného z Fondu vzdělávací politiky pro rok 2018 (Fond F 1). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Blanka Zemanová (31.01.2022)
Samostudium odborných a metodických textů (v Moodle) jako příprava na semináře a aktivní účast v seminářích (100%, v případě neúčasti na některém setkání - náhradní práce): - student kompetentně diskutuje o úloze globálního rozvojového vzdělávání v současné škole. - student analyzuje možnosti začleňování GRV do kurikula primární školy. - student naplánuje začlenění GRV do stávajících ŠVP. - student zhodnotí přípravu na hodinu a nahrávku vyučovací hodiny z hlediska cílů GRV, použitých metod, vývojových předpokladů dětí mladšího věku a obecně didaktických přístupů. - student naplánuje a zrealizuje vyučovací hodinu GRV a reflektuje její průběh a výsledky. - student zhodnotí své předpoklady vzhledem k výuce GRV a naplánuje svůj další profesní rozvoj. - student prokáže orientovanost v nabídce organizací, kurzů, projektů, literatury, výukových materiálů, učebnic zabývajících se GRV.
Zápočtové požadavky:
Klasifikovaný zápočet student získá zhodnocením splnění zápočtových požadavků. |