|
|
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (13.08.2008)
|
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (28.05.2008)
Cílem předmětu je seznámit se základními otázkami pedagogiky. Získat vědomosti, dovednosti, které umožní studentovi orientovat se v problematice současné pedagogiky a umožní propojit poznatky z pedagogiky s ošetřováním nemocných |
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (30.05.2008)
Vorlíček,Ch.: Úvod do pedagogiky.Praha: H + H 2000, 175s. ISBN 80 - 86022-79-X
Vališová,A., Kasíková, H. a kol.: Pedagogika pro učitele. Praha: Grada Publishing,a.s.2007. 404s. ISBN 978 - 80 - 247 - 1734
Jůva,V.: Základy pedagogiky. Brno: Paido 2001. 118s.ISBN 80 - 85931-95 - 8
Průcha J.: Moderní pedagogika. Praha: Portál, s.r.o. 2002. 488s. ISBN 70 - 7178 - 631- 4
Skalková, J.: Obecná didaktika. Praha: ISV 1999. 292s. ISBN 80 - 85866 - 33-1
Novotná,M., Kremličková, M.: Kapitoly ze speciální pedagogiky pro učitele. Praha: SPN, a.s. 1997.116s. ISBN 80 - 95937 - 60 -3 |
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (28.05.2008)
přednášky, semináře, cvičení
|
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (14.08.2008)
Předmět je ukončen zápočtem a zkouškou. Požadavky k zápočtu: 1. písemné vypracovánmí přípravy na modelovou vyučovací hodinu pro SZŠ- obor Zdravotnický asistent 2. písemné vypracování edukačního materiálu pro pacienty - zaměření dle volby studenta
|
|
||
Poslední úprava: Alena Holubová (28.05.2008)
1. Pedagogika jako věda, zařazení pedagogiky do systému věd o člověku 2. Současné školství ČR 3. Osobnost učitele 4. Význam výchovy pro vývoj jedince, výchovné styly a prostředky 5. Vyučování 6. Sociálně produktivní chování, empatie, asertivita 7. Sociálně patologické vlivy ohrožující děti a mládež 8. Handicap a školní integrace 9. Sestra v roli mentorky 10. Edukace klientů |