|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dominika Krupková (19.04.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dominika Krupková (19.04.2022)
Studenti kurzu získají vědomosti o hlavních činnostech PR ve sportovních organizacích, v rámci cvičení budou tyto vědomosti aplikovat na praktických příkladech. Získají tak potřebné základní zkušenosti a dovednosti pro budoucí práci v oblasti sportovního PR. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tereza Viplerová (30.01.2024)
Zápočet:
Zkouška:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dominika Krupková (19.04.2022)
Povinná literatura:
BAJČAN, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. 1. vydání. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Vydání 2020 s podporou výzkumného záměru UK FTVS Q19. Praha: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 2. vydání. Praha: Grada publishing, a.s., 2009. ISBN 80-247-0564-8.
TOMANDL, J. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3457-3.
VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2027-5.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha: Grada publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Doporučená literatura:
FERRAND, A., MCCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation - building networks and relationships. 1st edition. Great Britain: Routledge, 2009. ISBN 978-0-415-45330-1.
HOPWOOD, M., KITCHIN, P., SKINNER, J. Sport Public Relations and Communication. London: Routledge, 2011. ISBN 978-1-85617-615-6.
MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1.
PEDERSEN, P., MILOCH, K. S., LAUCELLA, P. Strategic sport communication. USA: Human Kinetics, 2007. ISBN-13: 978-0-7360-6524-5.
STOLDT, G. C., DITTMORE, S., BRANVOLD, S. Sport public relations: managing organizational communication. USA: Human Kinetics, 2006. ISBN-13: 978-0-7360-5340-2. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tereza Viplerová (30.01.2024)
Přednášky: 3. Vztah mezi PR a image organizace, systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací 8. Prostředky a nástroje komunikace s médii 14. Digitální a online nástroje pro public relations 2. Případové studie týkající se komunikačního a marketingového mixu 3. Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie 4. Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie |