|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Zdokonalování techniky plaveckých způsobů prsa, kraul znak včetně startů a obrátek. Nácvik plaveckého způsobu motýlek, včetně startů a obrátek. Rozvoj speciálních pohybových schopností. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=11151 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Hoch, M. a kol. Plavání-teorie a didaktika. Praha: SPN, 1983. Hofer, Z. A kol. Technika plaveckých způsobů. Praha: UK, 2003. Čechovská, I., Miler, T. Plavání. Praha: Grada Publishing, 2008. Pravidla plavání a dálkového plavání. Český svaz plaveckých sportů (aktuální). Counsilman, J. E. Závodní plavání. Praha: Olympia 1974 Bělková, T. Didaktika plavecké výuky. Praha: Karolinum, 1994 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (20.09.2018)
Zdokonalování techniky již zvládnutých plaveckých způsobů prsa, znak, kraul a osvojování základů didaktické činnosti. Zdokonalování techniky startů a obrátek plaveckých způsobů prsa, znak, kraul. Nácvik a zvládnutí plaveckého způsobu delfín dle pravidel plavání. Didaktická činnost - práce ve dvojicích. Seznámení s prvky ploutvového plavání - nácvik vlnění, význam a využití ploutví při výuce (teorie, praxe). Průpravná plavecká cvičení ve vodě i na suchu, význam a využití dalších plaveckých pomůcek (desky, packy aj.), Rozvoj speciálních plaveckých schopností tj. rychlosti, vytrvalosti, síly a pohyblivosti s využitím dalších plaveckých pomůcek. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
Aktivní účast na výuce 85% Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |