Poslední úprava: NOVAKJ/PEDF.CUNI.CZ (02.10.2016)
Informační společnost, informační technologie, informační gramotnost, vzdělávání v informační společnosti, informační výchova Informační zdroje, kompetence učitele a žáka, evaluace informačních zdrojů Média, media a komunikace, pedagogika médií Komunikace, pedagogická komunikace s ICT podporou Postavení a funkce ICT ve vzdělávání, využití ICT ve výuce v závislosti na počtu počítačů, programech, charakteru technologie a různých etapách výuky Gender a ICT Projektová výuka, příklady projektové výuky s počítačovými technologiemi; distribuovaná výuka, e-learning, virtuální vzdělávací prostředí Klasifikace a taxonomie didaktického software, zdroje software, nasazení výukového software, analýza didaktického software, evaluace výukového softwaru Ergonomie práce s počítačem Právní problémy používání softwaru, Internet a právní hledisko Pojmové mapy, specifika, užití ve výuce, praktické cvičení Kategorizované hodnocení dětí, možnosti hodnotících systémů Specifika ICT pro práci se zvukem a hudbou
Poslední úprava: FIALO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2016)
- Information society, information technology, information literacy, education in information society, information instructing - Information resources, teacher and pupil competences, resources evaluation, media, media and communication, media pedagogy, pedagogy communication with ICT support - Gender and ICT - Project education, examples of project education with computer technology, distributed learning, e-learning, virtual educational environment - Classification and taxonomy of didactical software, software resources, using educational software, didactical software analyze, ergonomics of computer work - Educational software, information resources and www pages evaluation - Legal using software, Internet and legal point of view |