|
|
|
||
Poslední úprava: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Pádivý (10.09.2021)
V případě zavedení distanční výuky bude s předstihem zaslán link na Zoom a předmět proběhne v online prostředí. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Pádivý (28.10.2019)
Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Mazal, F. Hry a hraní pohledem ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. NEUMANN, J. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál, 2001. TŮMA, M. TKADLEC, J. Hry s míčem pro děti. Praha: Grada, 2004. DVOŘÁKOVÁ, H., MICHALOVÁ, Z. Využití psychomotoriky ve škole. Praha: PedF UK, 2004. HERMOVÁ, S. Psychomotorické hry. Praha: Portál, 1994. DVOŘÁKOVÁ, H. Školáci v pohybu - tělesná výchova v praxi. Praha: Grada, 2012. SZABOVÁ, M. Cvičení pro rozvoj psychomotoriky. Praha: Portál, 1999. ADAMÍROVÁ, J. Hravá a zábavná výchova pohybem. Základy psychomotoriky. Praha: Unie zdravotní tělesné výchovy, 2003. BLAHUTKOVÁ, M.; PAVLÍNKOVÁ, Z. Využití netradičního náčiní v hodinách tělesné výchovy na I. stupni ZŠ. Brno: CDVU MU, 1999. BLAHUTKOVÁ, M.; KLENKOVÁ, J.; ZICHOVÁ, D. Psychomotorické hry pro děti s poruchami pozornosti a pro hyperaktivní děti. Brno: Masarykova univerzita, 2005. |
|
||
Poslední úprava: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Aktivní účast, dle podmínek příprava vlastního příspěvku. |
|
||
Poslední úprava: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Specifika výuky v nestandardních vyučovacích podmínkách - vyučování v přírodě. Propojení různých sfér osobnosti dítěte při vyučování - smyslové vnímání + pohybové aktivity. Výuka s využitím her + zážitková pedagogika. Mezipředmětové vztahy ve výuce. Srovnání výukových postupů v českém vzdělávacím systému se zahraničními modely. Výuka probíhá formou cvičení a seminářů v přírodě. |
|
||
Poslední úprava: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Aktivní účast ve výuce. |