|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Studující s využítím získaných znalostí a dovedností zpracuje závěrečnou práci v podobě portfolia profesního rozvoje, která reflektuje jeho studium a rozvoj. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Instrukce pro distanční (hybridní) formu výuky:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (08.08.2019)
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0458-3. SPOUSTA, V.; Vádemékum autora odborné a vědecké práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2387-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Požadavky k zápočtu: Aktivní účast na seminářích. Zpracovaná struktura a časový harmonogram závěrečné práce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (08.08.2019)
1. Charakteristika postupných kroků při přípravě závěrečné práce. 2. Práce s odbornou literaturou, citační etika. 3. Jazyková stránka zpracování odborných textů. 4. Obsahová a formální stránka závěrečné práce. 5. Zásady pro prezentaci závěrečné práce. |