|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (10.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (10.09.2023)
Cíl: Studující s využitím znalostí z oblasti sociální pedagogiky, rizikového chování analyzuje, posuzuje a hodnotí modelové situace problémového, rizikového chování žáků v současné škole, navrhuje možnosti řešení a prevence, zorientuje se a čerpá z odborné literatury. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
BENDL, S.; HANUŠOVÁ, J.; LINKOVÁ, M. (2015). Žák s problémovým chováním: Cesta institucionální pomoci. Praha: Triton. BENDL, S. (2011). Kázeňské problémy ve škole. Aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Triton. BENDL, S. (2011). Školní kázeň v teorii a praxi: učebnice pro studenty učitelství. Praha: Triton JEDLIČKA, R. (2011). Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie. Praha: Portál, KOLÁŘ, M. (2011). Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál. KYRIACOU, CH. (2005). Řešení výchovných problémů ve škole. Praha: Portál. KRAUS. B. (2014). Základy sociální pedagogiky. Praha: Portál. PROCHÁZKA, M. (2012). Sociální pedagogika. Praha: Grada. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (10.09.2023)
Požadavky ke zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (10.09.2023)
1. Vymezení problematiky rizikového chování. 2. Projevy rizikového chování ve školním prostředí. 3. Kontexty rizikového chování dětí a dospívajících. 4. Příčiny rizikového chování dětí a dospívajících. 5. Prevence a řešení rizikového chování. 6. Školní preventivní program a sociální pedagogika. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (10.09.2023)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/course/edit.php?id=7966 |