|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (04.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (18.02.2020)
BITTNEROVÁ, Dana, DOUBEK, David a LEVÍNSKÁ, Markéta. Kulturní modely ve vzdělávání. Praha: FHS UK, 2011. GELLNER, Arnošt. Národy a nacionalismus. Praha: H+H, 1993. HADJ MOUSOVÁ, Zuzana. „Teoretický pohled na problematiku sociokulturně znevýhodněných žáků.“ Pp. 24-76 in Dana Bittnerová (ed.) Vzdělávací potřeby sociokulturně znevýhodněných. Případ SIM. Praha: Ermat s.r.o, 2009. KOSTELECKÁ, Yvona, HÁNA, David a HASMAN, Jiří. Integrace žáků – cizinců v širším kontextu. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2017. MORGENSTERNOVÁ, M. a ŠULOVÁ, L. Interkulturní psychologie. Praha: Karolinum 2009. PRŮCHA, J. Interkulturní psychologie. Praha: Portál, 2004. STUCHLÍKOVÁ, Iva a VOKROJOVÁ, Nela. Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků – specifikum vietnamské kultury. Pedagogika, 2013, 63(1), s. 5-24. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (18.02.2020)
Účast na kurzu 70%, závěrečná esej - písemná zkouška založená na kompetenci interpretovat situaci dítěte/mladého muže/ženy, kteří se ocitají v situaci definované setkáním dvou a více kultur. |