|
|
|
||
Poslední úprava: G_I (26.05.2011)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Iser, Ph.D. (05.10.2023)
Pro udělení zápočtu je třeba odevzdat vypracované úlohy a to tak, že student získá alespoň 50% bodů z kreativní úlohy a 50% ze všech programovacích úkolů dohromady. Dále je povinností složit zkoušku a to tak, že ze zkoušky student získal alespoň 50% bodů a celkový součtový bodový zisk je alespoň 50% bodů. |
|
||
Poslední úprava: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. (03.09.2019)
Pharr M., Jakob W., Humphreys G.: Physically Based Rendering: From Theory To Implementation. Morgan Kaufmann; 3rd edition, 2016. http://www.pbr-book.org/3ed-2018/contents.html
Veach E.: Robust Monte Carlo Methods for Light Transport Simulation, Ph.D. dissertation, Stanford University, 1997. |
|
||
Poslední úprava: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. (03.09.2019)
1. Teorie zobrazování: Radiometrické veličiny, BRDF, lokální a globální zobrazovací rovnice.
2. Zobrazování metodami Monte Carlo: Metody Monte Carlo pro integraci a řešení integrálních rovnic, kombinované estimátory. Aplikace na zobrazovací rovnice: sledování cest, obousměrné sledování cest, fotonové mapy, caching osvětlení.
|