|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (15.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (15.02.2020)
Povinná a doporučená literatura: FULLAN, Michael. The New Meaning of Educational Change. 5th ed.. New York: Teachers College Press, 2015. 312 s. ISBN 9780807756805. ROSE, Heath a GALLOWAY, Nicola. Global Englishes for Language Teaching. Cambridge, UK: CUP, 2019. 255 s. ISBN 9781316614952. GOVINDARAJAN, Vijay., & TRIMBLE, Chris. (2010). The Other Side of Innovation. Boston, MA: Harvard University Press, 2010. 240 s. ISBN 9781422162309. HYLAND, Ken a WONG, Lillian L. C., ed. Innovations and Change in English Language Education. London, UK: Routledge, 2013. 284 s. ISBN 9780415826877. MURRAY, Denise. E., ed. Planning Change, Changing Plans: Innovations in Second Language Teaching. Ann Arbor, MI: University of Michigan Press, 2008. 264 s. ISBN 9780472032785. TRIBBLE, Christopher. Managing change in English Language Teaching: Lessons from Experience. London, UK: The British Council, 282 s. ISBN 9780863556845. Vybrané aktuální texty z odborných tištěných a online publikací (např. Innovation in Language Learning and Teaching apod.). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (15.02.2020)
Seminární práce Kolokvium |