|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (12.09.2022)
zakončení: Z + Zk počet kreditů: 5 garant: prof. Germain-Rutherford samostudium literatury: 15 hodin za semestr práce se studijními materiály: 25 hodin za semestr (včetně přípravy projektu) plnění průběžných úkolů: 14 hodin (zpracování, reflexe a (auto)evaluace projektu/ů, prezentace) seminární práce |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (12.09.2022)
ZÁKLADNÍ LITERATURA: přednášky: PICCARDO E.; GERMAIN-RUTHERFORD A.; LAWRENCE G. The Routledge Handbook of Plurilingual Language Education. New York: Taylor Francis, 2021. práce v seminářích: COOK, V. (2008). Second Language Learning and Language Teaching. Hodder Education. ISBN: 978-0415713801
BROWN, H. (2014). Principles of Language Learning and Teaching. New York: Pearson Education ESL. ISBN: 978-0131991286
THORNBURY, Scott. How to teach vocabulary. Harlow: Pearson Education Limited, 2007. ISBN 978-058-2429-666. KELLY, Gerald. How to teach pronunciation. Harlow: Longman, 2000. ISBN 05-824-2975-7. CELCE-MURCIA, Marianne, Donna BRINTON a Janet M GOODWIN. Teaching pronunciation: a course book and reference guide. 2nd ed. New York: Cambridge University Press, 2010. ISBN 05-217-2976-9. BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. HARMER, Jeremy. How to teach English: new edition. Harlow: Longman, 2007, ISBN 978-140-5853-095. HARMER, Jeremy. The practice of English language teaching. Harlow: Longman, 2001. ISBN 05-824-0385-5. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. GRANT, Linda J. a Donna BRINTON. Pronunciation myths: applying second language research to classroom teaching. Ann Arbor: University of Michigan Press, 2014. ISBN 04-720-3516-9. SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (12.09.2022)
Zkouška má část písemnou a ústní. Písemnou část tvoří test sestavený z uzavřených a otevřených otázek. Při ústní části zkoušky student losuje ze seznamu okruhů. Podmínkou účasti na ústní části zkoušky je složení její písemné části s minimálním skórem 70%. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (12.09.2022)
Přednášky garanta předmětu:
Práce v seminářích:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (12.09.2022)
Pro úspěšné ukončení předmětu se předpokládá:
|