|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.10.2019)
Po absolovování kursu busou student schopni:
Založit a vyvinout osobní portfolio textových a vizuálních materiálů, kulturních záznamů a dokumentace umění a kultury ve veřejném prostoru, kulturních institucích, výzkumných zpráv, článků a konferenčních materiálů;
Kriticky portfolio reflektovat a vytvořit mapy konceptů, které mohou být re-konceptualizovány a pedagogicky/didakticky využity, a to za využití nejnovějších výzkumných zjištění z pedagogiky umění; Vytvořit kolaborativní a dialogický model výtvarné výchovy pro vybrané skupiny uživatelůa otestovat jej v praxis. Vytvořit výkladové rámce vztažené k hlavním tématům disertační práce. Vytvořit a obhájit specializovaný text, určený pro publikaci. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.10.2019)
Addison, A.: Who is Afraid of Signs and Signification? iJADE. © NSEAD /Blackwellpublishing Ltd. © The iJADE Vol. 18 (1), 1999. ISSN 1476 – 8062
Atkinson, D. (February 2006). School Art Education: Mourning the Past and Opening a Future. The International Journal of Art and Design Education, (25) 1, 16-27. ISSN 1476 – 8062
Dancer, A.: Profound Listening: Poetics, Living Inquiry, Arts‐Based Practice and Being‐Presence in Soundwalk ‐ Soundscape Composition. Dissertation. The University of British Columbia, 2014.
Fulková, M.; Tipton, T. (2008), A (Con)text for New Discourse as Semiotic Praxis. The International Journal of Art and Design Education, 2008, 27, č. 1. pp. 27-42. ISSN 1476 – 8062
Fulkova, M., Tipton, T. (2013) DNA as a Work of Art: Processes of Semiosis between Contemporary Art and Biology', The International Journal of Art & Design Education, Volume 32, Issue 1, February 2013. Pp. 83 – 96. ISSN 1476 – 8062
Fulková, M., Tipton, T., Ishikawa, M. (2009), Through the Eyes of a Stray Dog: Encounters with the Other (Culture). International Journal of Education through Art. Vol. 5. no 6, 2009, pp. 111-128. ISSN 1743-5234
Fulkova, M., Tipton, T. Diversifying Discourse: The Influence of Visual Culture on Children´s Perception and Creation of Art. In Faulkner, D., Coates, E. (Eds.) Exploring Children´s Creative Narratives. Routledge, Tailor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0415-46562-2 : pp. 132-156, DOI 10.4324/9780203818923
Mirzoeff, N. (1999). An introduction to visual culture. London: Routledge.
Tipton, T. (2008a) Teaching Visual Culture Through Semiosis: Transforming Postmodern Paradigms in Art Education. Dissertation. Charles University in Prague.
Tipton, M. Reconceptualizing Knowing https://www.scribd.com/document/111712526/Reconceptualizing-Knowing-28July
Rodowick, D. (2001). Reading the figural, or, philosophy after the new media. Durham: Duke University Press. Smith-Shank, D. (Ed). (2004). Semiotics and visual culture: Sights, signs, and significance. Reston, VA: National Art Education Association.
Deleuze, G. and Guattari, F. ([1987] 2005) a thousand plateaus. capitalism and schizophrenia, trans. B. Massumi, Minneapolis: University of Minnesota Press. Fulkova, M.: The Orbis Pictus we all live in: Coding the World with differently- abled visitors in the Gallery of Contemporary Art. Procedia – Social and Behavioral Sciences. Vol. 30, Elsevier, 2011. ISSN: 1877-0428. Pages 2525 – 2534. Available online 27 December 2011, www.sciencedirect.com Fulková, M., Tipton, T., Ishikawa, M. (2009), Through the Eyes of a Stray Dog: Encounters with the Other (Culture). International Journal of Education through Art. Vol. 5. no 6, 2009, pp. 111-128. ISSN 1743-5234
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (28.10.2019)
Prezentace osobního portfolia, kazuistik vyučovacích situací, přípravy textu k publikaci a jeho podání, přípravy příspěvku na konferenci včetně prezentace nebo účasti v poster sekci. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.10.2019)
Prezentace osobního portfolia, kazuistik vyučovacích situací, přípravy textu k publikaci a jeho podání, přípravy příspěvku na konferenci včetně prezentace nebo účasti v poster sekci. |