|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
Cílem předmětu je osvojit si zásobník her a cvičení ve vodě a jejich organizaci s ohledem na bezpečnost, věk a podmínky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
Předmět je hodnocen 2 kredity, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám. Přímá výuka: 5 hodin Příprava na zápočet: 30 hodin Samostudium: 25 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
Čechovská, I. (2002). Plavání dětí s rodiči. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2008). Plavání. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2019). Didaktika plavání. Vybrané kapitoly. Praha: Karolinum Čechovská, I., Brtník, T., & Kramperová, V. (2014). Aktualizované poznatky z didaktiky plavání II. Variabilita plaveckých dovedností a techniky plaveckých způsobů. Praha: UK FTVS Dvořáková, H., & Engelthalerová, Z. a kol. (2017). Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Karolinum Hoch, M. (1991). Učte děti plavat. Praha: Olympia Hrabinec, J. a kol. (2017). Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Karolinum Kandráčová Chlebusová, T. (2019). Hrajeme si na plavání. Bolatice: Tereza Chlebusová Kandráčová Vlček, P., a kol. (2016). Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky. Brno: PedF MU |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
Výběr vodních her vhodných pro děti různých věkových kategorií Organizace a pravidla her s ohledem na bezpečnost a podmínky plavecké výuky Využití pomůcek při hrách ve vodním prostředí Metody a prostředky rozvoje plaveckých dovedností Vlastní zkušenosti s herními činnostmi ve vodě Metodické výstupy na zadané téma
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (11.01.2024)
Aktivní účast na výuce Zpracování metodického výstupu na zadané téma a jeho realizace |