|
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (05.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (05.02.2020)
Clem je mezioborová integrace včetně autentické tvorby a vzniku artefaktu jako díla majícího obsahové a formální kvality, v nichž se odráží schopnost orientace v současném chápání a přístupu k vizualitě. Užití a rozvíjení strukturálních prvků výstavby uměleckého díla v pojetí osobního cítění, myšlení a chápání se schopností didaktické reflexe Definují se aspekty tvůrčího procesu ve vztahu autor – reálná skutečnost – nová skutečnost. V průběhu výuky se stanoví individuální programy, které by měly rozvíjet specifickou individualitu studenta. A jeho schopnost interpretace vnímané skutečnosti. Případně podpořit imaginativní přístup k práci s uměleckým tvarem. Pracuje se v cyklech, řadách a asociativních řetězcích. K jednotlivým zadaným cvičením si student vytváří další, vlastní alternace a interpretace včetně metafory, nadsázky, exprese ad. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (05.02.2020)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky |
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (05.02.2020)
přednáška seminář dialog |
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (05.02.2020)
Nové podoby kresby, malby a grafiky v konfrontaci s tradičním chápáním výtvarného umění |
|
||
Poslední úprava: MgA. Pavla Gajdošíková, Ph.D. (21.04.2020)
Vzhledem ke komplikované situaci a vládním opatřením proběhne zakončení předmětu modifikovanou distanční formou dle pokynů vyučující/ho. |