|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.09.2018)
FULKOVA, M., TIPTON, T. (2013) DNA as a Work of Art: Processes of Semiosis between Contemporary Art and Biology', The International Journal of Art & Design Education, Volume 32, Issue 1, February 2013. Pp. 83 – 96. ISSN 1476 – 8062 (Print), ISSN 1476-8070 (Online)
Online resources with digital galleries, education programs, case studies, teacher materials and example lesson plans: www.image-identity.eu |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (01.02.2018)
Data: 19. 4., 3. 5., 17. 5. 1. Návštěva profesionálního prostředí – edukační oddělení a pojetí edukace v UPM. Komparace povahy galerijního a muzejního edukačního přístupu. Analýza odborných textů. Pojmy a pricipy intertextuality a intervizuality v edukaci, nelineární (rizomatický) edukační přístup, kulturologické kontexty. 2. Návštěva profesionálního prostředí – seznámení s výstavním projektem UPM, kurátorským pojetím, principy tematizace kulturního obsahu, příprava vlastního pojetí pedagogické transformace (oblast pedagogical content knowledge). Primární prameny a studijní pozadí: poskytne UPM, Mgr. Vladimíra Sehnalíková
3. Týmová práce v profesionálním prostředí – dokončení návrhu edukace, práce v týmech, vzájemná evaluace (peer review) návrhů a jejich pedagogické nosnosti a proveditelnosti. Spolupráce s edukačním oddělením UPM. 4. Finální doladění scénářů edukačního modelu k provedení v praxi, scénáře workshopů pro veřejnost, časová dotace, týmy, vedení a jmenovitá zodpovědnost.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.09.2018)
Active participation in gallery workshops, analysis od case records and professional programs. Designing of a pilot program, peer review. Continual assesment of reflective journals and visual portfolio, submission of pilot studies on chosen issues. |