|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (24.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (30.01.2023)
Kurs: 2 kredity: 1 kredit = 25 - 30 hodin práce 8 hodin přímé výuky 25 hodin plnění průběžných úkolů 10 hodin studium literatury a práce se zdroji 10 hodin zpracování portfolia a prezentace |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (30.01.2023)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky FULKOVÁ, M., TIPTON, T., ISHIKAWA, M. (2009), Through the Eyes of a Stray Dog: Encounters with the Other (Culture). International Journal of Education through Art. Vol. 5. No 6, 2009, pp. 111-128. ISSN 1743-5234 FULKOVÁ, M. (2009) Vše v jednom. Metafora kultury jako textu a jeho intertextová povaha. Výtvarná výchova, 2009, roč. 49, č. 2-3, str. 4- 9. ISSN 1210-369. FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání/(Discourses of Art and Education). Praha/Jinočany: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7 FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L., SEHNALÍKOVÁ, V.: Muzejní A Galerijní Edukace 1. Vlastní Cestou K Umění. Praha: Univerzita Karlova V Praze, Pedagogická fakulta, 2012 Praha: Uměleckoprůmyslové museum v Praze, 2012. ISBN 978-80-7290-535-5 (Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta) ISBN 978-80-7101-111-8 (Uměleckoprůmyslové museum v Praze). FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L., SEHNALÍKOVÁ, V., KITZBERGEROVÁ, L.: Muzejní a galerijní edukace 2. Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta a Uměleckoprůmyslové museum v Praze, 2013, ISBN978-80-729-700-7. (Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta), ISBN 978-80-7101-127-9 (Uměleckoprůmyslové museum v Praze) KESNER, L. ml.: Muzeum umění v digitální době. Vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Praha, Argo a Národní galerie, 2000. www.upm.cz (edukace).
Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky FULKOVÁ, M. Výtvarná výchova – návod k použití. (2013) Kapitola 11. Str. 376 – 397. In SLAVÍK, J., CHRZ, V., ŠTECH, S. a kol: Tvorba jako způsob poznávání. Praha: Karolinum 2013. ISBN 978-80-246-2335-1. HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. Fotoaparát, rekordér, terénní deník, informovaný souhlas kurátorů edukačního programu a účastníků programu (školy, vyučující, žáků nebo zákonných zástupců). |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Kuříková (30.01.2023)
Studenti se detailně seznámí s výstavou (podle aktuální situace) a předloží kolaborativní návrh vlastního modelu pro definovanou skupinu návštěvníků. Individuálně vytvoří návrhy scénářů animačních vstupů nebo segmentů programu. |